Hayatını Yaşamak
Teknik Ekip & Oyuncular
Anna Karina
Nana Kleinfrankenheim
Sady Rebbot
Raoul
Andre S. Labarthe
Paul
Guylaine Schlumberger
Yvette
Gerard Hoffman
Şef
Monique Messine
Elisabeth
Paul Pavel
Gazeteci
Dimitri Dineff
Dimitri
Peter Kassovitz
Genç adam
Eric Schlumberger
Luigi
Brice Parain
Filozof
Henri Attal
Arthur
Gilles Quéant
İlk müşteri
Odile Geoffroy
Bayan garson
Marcel Charton
Polis
Jack Florency
Sinemadaki adam
Laszlo Szabo (I)
Yaralı adam
Jean Ferrat
Müzik kutusunun yanındaki adam
Mario Botti
İtalyan
Gisèle Hauchecorne
Bekçi
Jean-Paul Savignac
Asker
Jean-Luc Godard
Peter Kassovitz'in seslendirmesi
Yönetim
Jean-Luc Godard
Yönetmen
Müzikler
Michel Legrand
Besteci
Prodüksiyon
Pierre Braunberger
Yapımcı
Teknik Ekip
Raoul Coutard
Görüntü yönetmeni
Jean-Luc Godard
Kurgu
Agnès Guillemot
Kurgu
Bernard Toublanc-Michel
1. yönetmen yardımcısı
Christiane Fageol
Kostüm tasarımcısı
Charles L. Bitsch
Kamera operatörü
Suzanne Schiffman
Senaryo denetçisi
Jean-Paul Savignac
2. yönetmen yardımcısı
Claude Beausoleil
Kamera yardımcısı
Guy Villette
Ses tasarımcısı
Jean Philippe
Boom operatörü
Jacques Maumont
Sound mix
Lila Lakshmanan
Ses montajcısı
Jean Fouchet
Özel efektler
Jacky Reynal
Makyaj sanatçısı
Jean F. Adam
Yapım amiri
Roger Fleytoux
Yapım amiri
Ida Fassio
Yapım sekreteri
Simone Knapp
Kuaför
Bernard Largemain
Kamera operatörü
Fernand Coquet
Elektrisyenler
François Coquet
Elektrisyenler
Pierre Durin
Sahne görevlisi
Film Detayları
Orijinal adı | Vivre sa vie: Film en douze tableaux |
---|---|
Çıkış tarihi | 28 Ağustos 1962 |
Filme Ait Diğer Bilgiler
Nana aklı bir karış havada talihsiz bir genç kızdır. Henüz daha 22 yaşında olmasına rağmen evli, çocuklu üstelik bir de aktrist olma hayalleriyle evi terketmeyi aklına koymuştur. Evliliğini de çocuğunu da geride bırakıp yaşadığı saçmasapan olaylar neticesinde aktrist olma hevesi yerine kendini birdenbire fahişelik yaparken bulmuştur. İşler güzel Nana için pek yolunda gitmemektedir.. Yeni hayatında karanlık ve zorlu anlar artık genç kızın kabusu olacaktır. Nana’nın hayatını 12 evreye bölerek anlatan ve her bölümde belirlediği temalar üzerinden giden Godard, bazı hikayelerle yer yer belgesel türüne de yaklaşıyor.
Henüz bu film için bir yorum yapılmamış.